ONE OF A KIND

Om mindre än tre timmar är det 16 år sedan jag fick en lillasyster. Klockan 02.55 den 24 juni föddes du och jag har älskar dig sedan första stunden jag såg dig, det vet jag. Du betyder mest syster, det vet du. Du är en av de i världen som är dig själv, du vet vad du vill och du gör det som är bäst. Du är verkligen unik. Fatta vad tråkigt jag hade haft utan dig här i livet, de snart 16 åren som jag känt dig. Lite coolt är det att jag kan säga att jag känt dig hela ditt liv huh? Jag har alltid tagit hand om dig, på ett eller annat sätt. Jag har alltid skällt på dig. Jag har alltid varit vid din sida. Jag har alltid älskat dig. Och så kommer det ALLTID förbli. För du är min stora lillasyster. Det finns så mycket mer att skriva men nu tog det stopp! Ska försöka lägga upp någonting imorgon om jag hinner. Men en sak är säker, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: jenni

ååååh tack så mycket min lilla storasyster! kommer alltid älska dig av hela mitt hjärta, oavsett vad! <3

2011-06-24 @ 00:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0