VACKERT

När jag gick, ovanligt att jag inte sprang, till bussen idag var det en vacker morgon. Det följde med en lika vacker dag, det var längsen nu.
Det fick mig att tänka tillbaka på somrarna som varit de senaste åren. Resorna till Spaninen, hur mycket jag saknar det. Lilla Calella som vi kunde utantill efter de tre år vi varit där. Också på Grekland som vi rest till de senaste två åren, hur många vi träffat, hur kul vi har haft med er, med familjen och hur skönt det är att springa och plaska i havet. Hur mycket jag har utvecklats som person efter de resorna. Jag gillar nu den jag är och är nöjd med mig själv. Varför inte, right?
   Hoppas innerligt på att vi åker till Zakynthos i år igen! Saknar det som bara den, vill träffa alla igen. Alla de grekar och britter, så underbaaart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0