MY SWEETEST FRIEND

Eftersom mamma stängde av datorn innan jag hann logga in både i förrgår och igår och jag inte har en egen dator får jag lägga in tjugotolv inlägg idag!
   I förrgår när jag skulle gå på stan en snabbis träffas jag Kajsa. När jag hälsat på henne kommer en liten figur flygande in i mina armar! Det är Hanna Bohlin, ooohohohoh vad jag har saknat dig gumman. Var ett antal månader sen vi träffades sist och vi har mycket mycket att prata om! Vi tre stannar nedanför rulltrappan på H&M och tjötar i ett jävla tag tills vi kommer på att vi hade annat att göra. Jag var tyvärr tvungen till att gå min kos  tidigt, jag får ta en sväng ned till dig någon helg framöver. Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0