Stöpenskolan

   Dagsverke igår så jag och syster åkte ut till mormor och morfar i Stöpen iförrgår till igår för att hjälpa till. Där träffade vi söta nya vänner(y)... Spelade fotboll senare på kvällen, jag och syster mot 13 gajs, toppen! Vi vann.. Sedan igår, torsdag, gick vi till Stöpenskolan för att kolla läget. Träffade först Jennie Gustavsson, hon visade oss runt, tog cirka två till tre minuter att visa hela skolan, den är så stor och så:) Sedan Adam Gustafsson lite snabbt dära.. Och några till träffade vi lite snabbt. Sedan kom Irma och Myggan och Sebastian får jag inte glömma :D  Fatta att det har gått år och dar sedan vi träffades! Saknat er som in i helvete tjejer.. Följde sedan med dom på lektion, sedan träffade vi några nya och några gamla till för att sedan träffa Jennie igen... Axel blev det en kortis i matsalen att hälsa på! Osv.. Sedan gick vi tillbaka till skolan senare och sa hejdå. En tår här och där:)

Underbart var det att träffa så många under hela dagen!

Och kolla vad jag hittade, måste visa vilken undertbart mysig skola..


Myggan till vänster

Sebastian till vänster, Clara? till höger

Axel längst till vänster, Sebastian i mitten och Clara? bredvid

Det var dessa bilder jag hittade :)

Ah, nästan så att man funderade på att byta skola ett tag. Saknade människor hm..



Kommentarer
Postat av: jenniie

sjukt kul att träffa er flickor! :)<3

2010-05-28 @ 16:36:41
URL: http://jennieochkajsa.blogg.se/
Postat av: jenni

detsamma jennie!=)<3

2010-05-28 @ 23:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0