BoysBoysBoys


   BoysBoysBoys..

   Hejsan, ska som vanligt egentligen sitta med SO/svenska, men jag orkar inte..det är så tråkigt. Och så borde jag göra iordning min blogg lite, den börjar bli rätt så väldigt tråkig.

   Var på Balt-baltazar, balt-baltazar idag med m-klassen. Haha, var bara jag och Karin från klassen och resten från F, rätt gött faktiskt, höhö. Jag, Karin och Max hade inte riktigt förstått att vi skulle vara borta vid Baltazar 10 över så vi gick från skolan kvart över, hm-hm. vi kom dit sent då och sedan satte vi oss för att lyssna på John Dawney, stavning-fel, och lekte lite lekar och sådant hihi.. Sedan efter det gick vi i labyrinten som är lika läskig varje gång, eller hur Karin???och blev skrämda..hmm-lite*..av M&M. Sedan när vi gick ut var pojkarna där ute och kastade snö..och blablabla.. det sista och bästa som hände då var att jag träffade T rätt i huvudet, SKILLS, och jag och Karin sprang till rese för att sedan hämta våra saker i skolan och gå till stan...

...för att K skulle köpa lila converse, dom är seriöst riktigt snygga!


...och för att jag skulle köpa hörlurar, och inte vilka som helst, utan sådanadär som man inte behöver gå in på mobilen för att byta:
köpte dom här


men ska jag köpa dessa:!?!



Pussochkram. uppskattar kommentarer♥hihi


Kommentarer
Postat av: sara

"gå in på mobilenför att byta"

jag säger bara:

VA? xD haha <33

2010-01-29 @ 19:40:48
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: Isabella*

S: bya låt* idioooot:D<3

2010-01-29 @ 20:52:27
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: karin

hahahaha, seriöst Issa, jag fick typ panik där i äckellabyrinten!!! vi måste hämnas!

2010-01-30 @ 14:26:27
Postat av: Anonym

köp dom :D

2010-01-30 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0