te !

   hej måste börja med att säga att dagen började riktigt bra,jag drack te ! jag är faktiskt rätt stolt(h)



   dagen i skolan har varit okej för att vara en onsdag,rätt softisch(för att vara onsdag) ! något speciellt i skolan hände väl inte ? fick reda på betyget på fysikredovisningen,vg+/mvg-.och kemiprovet,vg(+), hyfsat nöjd:)

   efter skolan gick jag till stan med sara♥ och hämtade ut målvaktshandskar,dessa sitter perfekt til skillnad från de förra.skulle kolla på bh också och så skulle jag köpa solglasögon men kom sedan på att jag ska till ullared imorgon till söndag ! ska dit på träningsläger med fotbollen,ska bli riktigt najs. har dock inte packat än och jag ser inte fram mot det,men det fixas imorgon hade jag tänkt.har skrivit en packlista(h

   efter staden med sara träffade jag johan och så gick vi hem till honom,umgicks en stund men sedan åkte jag iväg lite innan fem för att förbereda mig inför träningen.när jag gick höll han på att baka pizza,^o),ingen aning om hur denna blev.host. träningen idag gick väl sådär annars.



   nu är jag nyduschad och är nästan redo för att krypa ner i sängen,mysigt(a)


hörs om några dagar om inte en kortis imorgon !
kyssochsmek♥pårumpanblek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0