fotbollsmatch/slingor!

   Vaknade kvart i elva idag och satte på mobilen och hade fått ett sms från Gottfridsson där det stod "du kan komma upp halv 12 så slingar hon dig då". Jag fixade iordning mig lite snabbt utan smink och mjukiskläder och åt lite snabbt och sprang upp dit. AK började fixa mitt hår med hätta och petade ut hårslingor bla bla. Sedan började hon sätta i det kladdiga så säger hon att hon inte är säker på om det räcker. Hon fortsätter och det visar sig att´det inte räcker, jag är faktiskt inte van vid eller tänker inte på att jag har rätt långt hår nu. Men det löser sig rätt bra ändå med olika lösningar. Nu är det bara lite silvershampo som gäller så topp(y)

   Iallafall så höll vi på till tio i tre och jag skulle när mitt lag spelar match på Claesborg klockan tre. Jag hinner precis duscha ur all blekning och slänga på mig kläder hemma hos Gottfridssons innan vi åker. Hinner inte fixa håret mer än att blåsa igenom det, och sminkning är det inte att tala om. Så åker dit osminkad,halvblött/nyslingat hår i chillkläder(a)mysigt.
   Vi vann med 6-0 och riktigt fint spel mellan oss i laget! GRATTIS:D

   Kom dock på/fick en påminnelse om att jag ska klippa mig så det var inte jättebra att slinga idag kanske.. men som sagt så blev det bra till slut.
Nu är bara problemet hur jag ska klippa mig. DamDamDam..


+att syrran är riktigt cool i sina militärkläder. Praktiserat en hel vecka på Trängregementet och har trivts något otroligt bra!


Nu ska jag slänga i mig rester av pajen från igår!
   Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0