ÄNTLIGEN

   Tillbaka:D efter allt tjat och stön så ska jag försöka. Det är hänt något otroligt mycket under dessa veckor som gått. Har varit med underbaraste något otroligt mycket,jag är lycklig♥orolig(&antagligen löjlig)men lycklig. Jag har också varit på kalas,grattis Josefin och Matilda!

   Nationellaproven har inte varit lite oroande de senaste veckorna,fatta om det inte går bra? Inget jag orkar tänka på nu ändå,för det är påsklov! Fatta vad skönt,bara sova sova sova och ännu lite mer sova,wonderful(a) jag jobbar inte denna veckan,har varit skönt att kunna vila upp sig inför de 10 veckor som är kvar nu. Bara 10 veckor kvar på Helenaskolan,det är rätt sjukt. Tänk att vi har gått på den här skolan 3 år snart,och nu börjar gymnasiet. Läskigt värre. Jag längtar efter att börja om på nytt och träffa nytt folk:) men nu ska vi skiljas från klasskompisarna och antagligen ännu fler från skolan. Vi är kanske inte en jättesammanhållen klass men det ändå är Vi i vår klass,kommer sakna er som fan !



o-o-och jag vet,snyggaste,tiiiep


   Och nu är det så att jag saknar käraste bästaste något otroligt,jättelängesen nu kom hem!:(♥


glad påsk och kyss♥ :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt!!!

2010-04-01 @ 21:35:28
Postat av: issa*såklart :)

tack,får träffas snart igen!:)

2010-04-01 @ 21:38:38
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0