PROVLÄXORINLÄMNINGREDOVISNING




   

   Usch veckan har varit hemsk! Läxor, svenskainlämning och SOprov idag. Satt igår och stressade med svenskan att den skulle bli klar och fick mamma att stanna kvar på jobbet i 1½ timma igår. Sedan glömde jag svenskan hemma.. Karin glömde också den hemma, tur för mig, men annars synd. Hon var ändå bara där en lektion så kunde inte lämna in den.. Annars hade jag SOprov idag och det gick nog hyfsat bra. Fick hjärnsläpp på två uppgifer men kom på lite av det, hoppas det blev rätt. Det var rätt så svårt prov. Jag hade också redovisning igår, hade med Josse, Karin och Linnea. Jag skulle kunna skönhetsideal tsm med josse och megarexi och hetsätning. Redovisningen skulle vara ca 12 min, våran ble 30. Haha, men det gick nog rätt bra hoppas jag:)
   Idag har jag varit i stadens cemtrum med Karin och handlat lite, inte något intressant men det väldigt trevligt att va lite med Karin:) Vi hade mycket kul, hehe:)

   Och imorgon ska vi vara FADDRAR till 96orna på robottävlingen! Jättekul, hoppas jag:) ska vara med Amy, mysigt hih:) börjar 07.50och slutar vid 16.00. Smsa eller kom till G-huset vid högskolan:) ps. Ska försöka ta lite bilder till imorgon:)


   MÅste bara säga att Erik är GRYMT BÄST! Calle är GRYM! Mariette är GRYM! Tove är GRYM! Eddie och Rabih ska åka ut. Erik gjorde så att jag började gråta idag♥ Underbar röst.


Kramisar♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0