ETT HELT HALVT ÅR

Idag vaknade jag i älsklings famn av en klocka som ringde runt halv åtta. Vafaaan tänkte jag, men just ja. Match på g! Så vi skiljdes åt lite innan nio.

Men vi har sex månader idag. Ett halvår helt enkelt. Det är sjukt. Ingen, inte ens jag, trodde att det skulle hålla såhär länge. Sex månader låter som en evighet, men det har gått snabbt. Känns som det var igår jag träffade dig för första gången. Nu känns det som att det skulle kunna hålla i en evighet. Det känns från topp till tå att jag älskar dig. Så helvetes mycket! Jag vill inte vara från dig, det känns tomt då. Men vaf.. Vi kan ju gärna inte sitta ihop, det går ju baraaa inte. Du är underbar och jag är så glad att jag har dig.



Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0