WHITE TRASH

Det var min underbara kines som kom på rubriken och det gick mig idén att skriva detta.
   Jag känner mig lite som skräp just nu. Jag känner mig inte speciellt vacker, jag känner mig inte speciellt bra på någonting, jag känner mig inte speciellt omtyckt och jag känner att det är mycket som inte fungerar runt mig. Jag saknar många goda, gamla skratt, vänner och saker. Jag saknar mitt vanliga jag, jag trodde faktiskt att jag hade smugit mig tillbaka. Men ack så fel jag hade. Jag är rädd och kollar mig om axeln, inte bara när jag går ensam, även när jag är i skolan och det gör mig förbannad. Hur kan en person försöra så mycket, det är något jag inte förstår. Kommer jag någonsin förstå varför? Jag är rädd att det är nu jag börjar förstå vad som hänt. Jag förstår att jag kommer tyna bort, mer eller mindre, under en tid framöver. Jag orkar inte riktigt anstränga mig. Det känns som om det mesta straffas av det.
Jag kan också ha fel, kanske är det inte dags att förstå än. Kanske är det bara inbillning. Det går bra i skolan, fotbollen går inte helt sämst, jag har många vänner som bryr sig. Egentligen är jag nöjd med mig själv, jag är absolut inte helt missnöjd och jag har det mesta någon kan önska sig. Jag är inte putt på mig själv mer än att jag sitter och tänker såhär. Nä nu ska jag sluta, det är ju underbart att våren är på väg! Älskade väderförändring.


Kommentarer
Postat av: maxx

du verkar lite deppig issa,you can talk with me uknååååw<3:)

2011-02-03 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0