SOVA UT

Inatt fick jag äntligen sova ut. Upp sent, sent på förmiddagen och ingen orolig sömn över huvud taget. Fuck att man inte fick några tio timmar eller att klockan ringde vid nio! Det var i varje fall inga 5/6 timmar och en klocka som ringer 05.00. MUMMA!
   Det var i morse, när jag hade fått sova ut och verkligen lugna ner mig som jag kände hur sleten och trött jag var. Det är nog alltid så. När man lugnar ner allt och får chansen att känna hur man själv mår. När man bara sitter och inte gör någonting så får kroppen och sinnet en chans att ta igen. Ska göra det idag, kanske baka en smarrig kaka och mumsa på eller något!


Kommentarer
Postat av: alvedon kungen

Kattten sitter på väggen ser jag (Y) <3

2011-02-20 @ 23:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0