SO VERY COLD OUTSIDE

Det är kallt ute! Jobbat idag också serrni. Och visst var det kallt när jag vaknade idag också, lite mindre iskallt. Mer än halva veckan avklarad och jag bara längtar till en god natts sömn! Jag börjar också samla på mig en hel del under dagarna. Jag har bland annat fått(tror jag) en vinterjacka att arbeta i, tre pennor, ett anteckningsblock, fyra par handskar och en mössa. Toppen!
   Ikväll ska jag försöka att somna tidigt, tidigt så att jag inte somnar i bilen till jobbet imorgon med. Ja, jag somnade faktiskt i bilen från kontoret till själva arbetet idag! Sov i kanske trettio minuter, om inte mer, och usch vad Magnus skrattade när jag vaknade till lite då och då av att bilen skuttade till. Pinsamt värre, meeen skönt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0