BEEN THERE DONE THAT

Jag har sagt ett antal gånger att jag ska börja spela World of Warcraft, både seriöst och oseriöst, till ett antal personer. Såklart har det alltid varit med en underton av sarkasm. Idag fick jag dock en lapp med 10 fria dagars spel på WoW av Brunstedt, det skulle få mig att ändå mig.
Anledningar till att jag inte vill spela är för att alla andra (killar) spelar det, och jag är inte som alla andra, en annan sak är att jag inte vill falla för att alla säger att jag måste börja spela och sist men inte minst..jag vet att jag kommer bli beroende. Been there done that. Jag ser alla andra som slösar bort sin fritid på ett spel, bland andra killen min. Minst hälften i klassen spelar, är det inte WoW så är det COD eller CS. Finns så mycket annat att göra vafan. Så, nej tack till WoW!


Kommentarer
Postat av: Linus:)

Snygga pyjamas bralller!:)

2011-02-02 @ 22:15:18
Postat av: Crillz

Fan va fina "byxor"

2011-02-02 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0