MEMORIES

Igår var det hos Marcus som gällde med Emelie, Louise, Fanny, Marcus, Niclas, Oliver, Linnéa och Alicia. FIFA var det som var på när jag kom dit och jag kan inte påstå att det gick så jättebra för min egen del. Men kul var det ändå!

När jag satt där och lyssnade på alla de minnen de har tillsammans fick det mig att tänka på att jag nästan inte har en vän kvar som jag har levt med hela livet. Jag har liksom brutit kontakten med de gamla och fått nya, lika underbara, vänner på vägen till där jag är nu. Och det är svårt att få nya vänner, ju längre tiden går. Det får mig att få lite panik. Trots de vänner jag har nu, de trivs jag så bra med. Men det är kul att prata gamla minnen, det får en att minnas den tid när man var liten - det är något jag saknar för tillfället. Det är delvis mitt eget fel, men jag har känts mig så bra med de jag har nu att jag inte har tänkt på det tidigare. En liten funderare från min sida!

Men tack för igår! Gillar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0