16 bara sådär':D säg GRATTIS dåå^

   Dagen började bra med presenter på sängen. Fick då presentkort på H&M, Vero Moda och Bik Bok(av mami), en sådan där otroligt skön hårbottenkliare, en liten jättesöt prydnadssak(av syster min) och ett par Stereo Portable Handsfree(av mami) men tyvärr så fungerade inte det senare.. så det ska försöka fixas imorgon! Fick också sockerkaka, kaka och saft att äta då.

   Jag tog bussen kvart i 8 som var lite sen så smsade detta till folk i skolan och när jag kommer in i klassrummet (till mentorsgruppen) börjar alla sjunga(a) värsta gullit ju!

   Dagen fortsätter och jag får massa grattis(h) och sedan först får jag presenter från Karin. Lypsyl(önskat!), ett par jättesnygga örhängen och en ansiktsmask. Gullunge! Senare på so'n sjunger Sara och Isa för mig, härliga brudar det där! Och sist på dagen i skolan får jag foundation av Isa och Josse(tyckte att den jag hade var lite snuskig, höööööh).

   Dagen fortsatte och jag satte mig på bussen hem och satte mig framför datorn en stund och springer ut till bussen till dansen. Kommer till dansen och vi gör inte så mycket. Värmer upp, dansar igenom de gamla låtarna och kör 'lite' armstyrka..underbart..! Får några grattis till och den sista timmen på dansen sitter vi bara och softaaaaaaaaar med prat och catch up. Sedan åker jag hem igen och när jag kommer hem är morfar där och jag får pengar och en matta(jag valt ut tidigare). Mormor kunde inte komma, mår inte bra så extra kärlek till henne♥

 

Har denna växt upp till att bli 16år redan?då klarar man allt(A)


 Och nu sitter jag här och mår toppen faktiskt! Har varit hyper hela dagen och ingen med dåligt humör har lyckats göra mig nere:D helt otroligt!



    Tack ni som gjort dagen lyckad och mycket kärlek till er från er Isabella!♥

Kommentarer
Postat av: sara

jippie :D göttans ^^ du ser typ gammal ut på bilden eller asså du fattar ;D som typ gymnasiebrud ;D haha, om vi jämför en bilden med hur jag ser ut så ser du typ två år äldre ut hahaahhaha xd :) den va riktigt najs :D (y) :D

2010-01-14 @ 21:20:03
Postat av: Josefin

GRATTIS FNISSA :)

2010-01-14 @ 21:20:10
Postat av: isabella*

Sara: Hahahahha, tack?^^ Jag är sexton förståru;) gammal chic:D sötnöt<3



Josse: hööh Tack:))<3

2010-01-16 @ 16:21:31
Postat av: josephine

grattis i efterskott! :D<3

2010-01-19 @ 18:03:46
URL: http://josephinerydlinger.blogg.se/
Postat av: Isabella*

J: Tack:D<3

2010-01-19 @ 19:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0