DANSdag hmhm

Dans idag i skolann. Fail i början men sedan blev det rätt helt okej:) Vi dansade först en Michael Jackson låt, för att "värma upp". Bugg var det sen och det gick mycket bra har ju ändå gått i bugg för ungefär 100 år sen. Fick då först dansa med Gillberg som var duktig. Sen fick jag...hmh...dansa med ett bragebarn, jätte..kul.. Sen när vi hade 'dansat' klart kom jag till ett till bragebarn... Mycket kul. Sen fick jag dansa med Kwon och Viktor. Rast. Sen skulle vi flickor bjuda upp pojkarna, jag bjöd upp Hjerpe och det var najs, fast vi fattade ingenting på salsan, gick helt enkelt skit:) Sen dansade vi foxtrot och vi skulle byta igen, men ville inte riktigt dansa med tre bragebarn till så vi sprang iväg och dansade med Hjerpe igen ahha :) När vi hade lärt oss den dansen skulle vi dansa dessa tre danser fast som på riktiga dansgolvssak. Blev så att jag dansade med Hjerpe och vi fattade fortfarande ingenting på salsan så vi struntade i den. Men det var faktiskt riktigt kul och jag var förvånad över att det var det.

Nu är det bara att TAGGA inför torsdagen då det är *bal*. Undra vad man ska ha på sig.


Tyst - jag vet att bilden är riktigt snygg.

♥Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0