WHAT'S YOUR FAVORITE DISH

Gymmet med skolan idag var plågeri på hög grad. Helt totalt slut efter gårdagens springrunda! Kämpade på så gott det gick helt enkelt.
   I väntan på buss hem från Friskis står Adam och Robin på andra sidan vägen och väntar på sin buss. Helt plötsligt moonar Robin åt mitt håll! Paff som jag blev börjar jag asgarva! Är dom inte underbara? På bussen träffar jag Dahl och vi drar oss till Donken för att ta ett par cheese. Jag i väntan på Anton, han i väntan på Fredh. Det slutar med att vi alla drar en sväng på staden för att sedan dra till Pims då Dahl lämnar oss. Där sätter vi oss med två fina flickor, Mostafa och till slut kommer även Axel. Jag och Anton delar på en nachotallrik. Mumma vad det smakar gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0