LIVE EACH DAY

Idag, trots invändningar, blev det två cheese och en vatten från donken med Robin, Anton och David! Gooott var det och det var längesen jag smakade en nu. Mums!

Sen träffade jag också Anton, Dahl, Fredh och Axel utanför, av en "slump", donken och gick in på direkt igen för att dom skulle ha käk. Kändes rääätt så värt efter att jag hade mosat i mig mina burgare för att träffa dom, så slumpat, utanför. Det känns lite som att jag är Timmersdalas/Stöpens plånbok då jag betalar någonting litet varje gång vi spenderar tiden där, men det är nog smällar man får ta!


Kommentarer
Postat av: påny

smällar du definitivt får ta om du ska få hääääänga med oss pruttsimba, punktsllut!

H1H1H1H1H1

2011-03-30 @ 23:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0