WITHOUT YOU IT'S HARD TO SURVIVE

   Jenni hämtade upp mig på donken eftersom det var det som var menat från början. Vi skulle kolla fotbollsskor! Vi gick först till Stadium, då Bella och Linn även följde med. Hittade inte mycket där, plus att vi hade glömt rabatten så får vänta tills imorgon. Då ska jag köpa benskydd och lite smått och gott!
   Efter det åkte vi till Team Sportia, där jag hittade ett par underbara skor. De fanns inte i min storlek så det var bara att bita ihop och le ändå. Vi drog oss vidare till Elins Esplanad för att fönstershoppa en stund.

Seeeen kom vi på världens bästa idé. Vi var törstiga så vi kunde dö och tog sexan ned till Stallsiken! Vi gick först till Netto och kollade där, hittade några och ställde in dem i kylen för att kallna - gick till Mediamarkt för att ha något att göra medans de kallnar. Dessutom ville vi såklart sätta oss i de otroligt sköna massagestolarna!!! Så där satt vi ett jävla tag, tills då jag ville gå till ÖB's. Och inte för att skryta men jag har faktiskt byggt en hel del där och hade knappt varit och kollat där sen det blev klart! Hehehhe :) Där hittade vi ännu fler drickor. Så vi ställde in dem i kylen och kollade runt lite på OB's. Vi gick till kassan och köpte oss de fyra drickor och började promenera hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0