MJUKISBRALLS

Jag har inte haft en sekund över till bloggen, eller datorn över huvud taget, i helgen! Fullspeckat.
   I fredags simmade jag, som jag skrev, med syster och helt underbart var det! Jag kom hem och fixade iordning mig för fest. Åt en underbar pizza och hoppade på bussen i all hast! Knappt så att jag och syster hann. Där på bussen, som väntat, satt älskling med vänner. Fredh, Axel, Dahl, Martin, Saga och två vänner till henne. Trevligt sällskap tänkte jag, och det var det. Jag orkade inte sätta på mig något festigt så det blev mjukisar. Första, men absolut inte sista, festen med mjukisbyxor! Fick många konstiga blickar och kommentarer om det, men många tyckte det var tufftufft. Syster hoppade av bussen två stationer efter att hon hoppat på. Vi åkte vidare till staden, på bussen till Tidan och så var det på gång! Där fanns resten av alla vänner som skulle dit, plus en hel del andra. Blev inget vidare lyckat, men härligt folk var det. Det är inget snack om den saken! Sov hos älskling och bättre kunde det inte kännas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0