SNETT

Vaknade upp hos älsklingen igår. Upp och hoppa tidigt eftersom jag hade träning klockan två. Inget ombyte, ingen tandborste och att fixa sig med över huvud taget! Detta eftersom det var inte var meningen till att sova hos honom, men det gick bara bra ändå. Iväg på träning var det, hem igen för att fixa sig snabbt. Åka iväg för en trevlig kväll på Mangos med laget. Trevligt och högljutt var det med mycket skratt! Blev en Caesarsallad för min del och mumsig var den. Där satt vi från lite innan sex till lite efter åtta och hade det trevligt. Tog bussen halv nio direkt från staden för att dra mig på klassfest där jag möttes av Fjortisdunk det första när jag kommer innanför dörren! Kul var det hela kvällen, och snett blev det också. Korvparty var det fram tills att jag kom. Än mindre korvparty blev det när Pauline, Mirelle och Rebecka kom. Lite kvinnligt sällskap skadar aldrig. Tack för kvällen!

Bilderna fick jag från Mirelle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0