STACKARS FLICKA

Idag var det bio som gällde klockan tolv, så vi tog oss en lunch på Donken! Bion var "Slumdog Millionaire", eller hur var det Adam? Ä G D ! Well, jag gillar den starkt, även om vissa har andra åsikter. Gick till rese efter bion med hjoborna i klassen, sedan bestämde jag mig för att smsa Anton och så träffades vi på rese. Benjamin var också där. Du är något lite störande grabben, det är ett som är säkert! Men jag gillar dig ändå. Eftersom det förekom sig att Anton inte ville följa med hem så drog jag hem själv, hämtade pengar och presentkort. Åkte ner till staden igen för att träffa Johanna, och det var dags för en shoppingrunda. Hon letade efter en skinnjacka och Converse. Jag hittade lite smått och gott!

När vi precis kom ut från H&M var det en liten tjej som hade spytt ned hela golvet där utanför. Hon såg helt fördärvad ut, man försöker ju att inte kolla. Ingen vidare trevlig upplevelse, varken för henne eller för oss runt omkring. Stackars liten!


Hittade ett skärp på Vero Moda för endast 30 kronor, välbehövligt eftersom jag och syster praktiskt taget slåss som vilda katter på mornarna. Köpte mig även två par strumpbyxor för 99 kronor på Vero Moda. Också en t-shirt på H&M för 99 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0