SOMETIMES THE LITTLE THINGS IS HARD

Man kan nästan tänka sig att det borde bli fler inlägg på bloggen om man är sjuk eftersom man är hemma. Men här blir det lite tvärtom. Det enda jag och min syster gjorde igår var att ligga i sängen till runt sex och efter det var det till soffan för att försöka hålla ögonen öppna och kolla på tv. Eftersom vi hade sovit hela dagen var det naturligtvis svårt att sova på natten men vi gjorde ett försök att gå och lägga oss klockan ett, det gick faktiskt ganska bra och jag somnade vid två.

Det är praktiskt taget jobbigt att sitta här och skriva ett inlägg, men jag gör ett försök. Man har ingen mat i sig och det enda man har gjort är att ligga still, ingen frisk luft. Men känner mig mycket bättre idag så det går åt rätt håll!

Tänka sig att syster har varit såhär sprudande glad, för bara några dagar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0