RUN FOR YOUR LIVES

Igår blev det ingen hemmakväll som planerat, utan det blev ner till staden inne på Valhall. Hardcore Superstar spelade där och det ville Anton absolut se, så varför inte? Jag hade aldrig hört dem tidigare så det var ingen hit för mig, trots att de var riktigt bra. Det blir inte riktigt samma sak om man inte kan låtarna sen innan. Men visst var det en trevlig kväll ändå, med Anton, Fredh och Dahl! Efter det träffade vi några trevliga människor och sedan gick vi upp mot donken för två välbehövda cheese och en liten vaniljmilkshake från min sida. Sedan åkte vi hem, var och en till sitt. Jag följde med hem till Anton eftersom han hade glömt saker till övernattning hos mig. Myspys!


mobilbilder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0