NÄMEN SEDÄRJA, JAG VAR OCKSÅ MÄNSKLIG

Ordentligt kul när man kommer till skolan, känner sig helt okej och får gå hem efter en timma. Börjar undervisningen om olika golv(eftersom vi från och med denna veckan ska byta till golv och måleri), står upp ett tag och lyssnar så fint så. Efter fyrtio minuter börjar man svettas i ansiktet, på armarna och på ryggen. Lagom till att det slutar efter 30 sekunder börjar man se stjärnor och det börjar snurra. Det blir bara fler och fler stjärnor och till slut så är det nästan helt svart av alla stjärnor. Bestämmer mig för att gå bort till en vägg och lutar mig mot där tills det slutar snurra. Sedan börjar man må illa och säger till lärarn att man behöver gå på toaletten. Sitter där en minut och ringer sedan mamma som säger att jag ska komma hem direkt. Går in till undervisningen igen och samma sak händer igen och jag går in på toaletten. Kommer tillbaka igen och säger att jag nog borde gå hem, han tycker att det är en bra idé så som jag ser ut.

Sen hjälpte det inte speciellt mycket att det luktade snus i hela bussen jag åkte med.

Jenni stannade hemma från början efter att inte ha mått bra. Det visar sig också att de i laget som ätit salladen på Mangos mår precis som jag och syster. MATFÖRGIFTNING - kul! Det var nog menat att äta på Benidorm.

Så nu har man legat och sovit i åtta timmar sen man kom hem. Mår inget vidare och springer till toaletten lite när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0