HELVILT

Förrgårdagen spenderades först med Anton, Fredh, Benjamin och Rasmus. Träffade vissa andra på stan. Drog oss hemåt åt olika håll, jag och Anton hem till honom. Senare vidare till Gårn med Anton och Granen. Där är bland andra Björn, min lilla bby och några andra bekanta! En helvild kväll med GH, Jönssonligan och pingis såklart! Jag insåg här att jag är helt och hållet kass på pingis, men en re-match i skolan Björn. Helt klart.
   Jag, Anton och Granen bestämmer oss för att ta en promenix hem vid midnatt. Jag trodde det skulle bli en lång och jobbig väg hem, men det var bara skönt. Granath lämnar oss efter en tredjedel, jag och älskling har en bra bit kvar hem. Det går trots allt ganska snabbt och vi har en fin pratstund. När vi kommer in lägger vi oss för att kolla på tv. Somnar rätt snabbt, ganska så trötta!
Dagen efter, hemmaför/eftermiddag med musik och massvis med mys. Promenad med hans underbaringar till hundar, då vi träffade Bulten i en EPA. Galningarna var för nära att köra på Ozzi, stackars liten.




   Gårdagens kväll spenderades hemma med mumsig efterrätt. Anton kom förbi några timmar framåt kvällen och vi småflötade framför tv'n innan han drog ut på party, mysig överraskning! Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0