TUGGUMMI

När jag kom hem från Ebba hade syster besök av fyra vänner kollandes på skräckfilm. Jag satte mig sjävklart för att kolla. Filmen heter "A Stranger Calls", sett den tidigare. En riktigt ruskig film. Grym!
   Under tiden ringer bonnen och ber att få prata med älskling, som tyvärr inte är med mig. Efter många om och men bestäms det att jag ska med på festen imorgon ändå, great! Kvällen planerad imorgon, skön..t.
Fick också byta några ord med Anton som ringde mig några minuter senare. Saknar dig sjukling. Men imorgon får vi träffas!
   Jag återgår till att kolla på skräckfilmen som så snart tar slut. Efter att alla rest sig ur soffan upptäcker älskade Basse att han har ett tuggummi inkletat på benet. HAHHAHHA, sötis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0