POJKVÄNNEN

 Jag har gått och skaffat kille också. En helt underbar sådan! Vi har snart varit tillsammans i två och en halv månad och allt känns helt rätt. Jag är överlycklig att jag har hittat dig, att du är bara min.
   Vi träffades första gången i början av oktober, helt spontant, på en filmkväll jag hade hemma. Minns det så väl. En kväll som skulle spenderats med ett antal killar och tjejer som omvändes till en totalt misslyckad kväll med helt underbara personer (Emelie, Louise, Fanny, Emma), tills ni kom och gjorde den till en helt okej kväll med främmande och underbara människor. Dahl smsar och meddelar att han, ett par killar och två "luder" (Anton, Dahl, Granath, Fredh, Sofie, Felicia) är på väg till mig, snart framme, och hade tänkt sig att ha det skojj. Jag möter er och känner igen några av er. Vi kollar filmer och har det allmänt trevligt, en av filmerna var Hitta Nemo. Den kan Du helt utantill och jag tycker att du verkar vara en trevlig kille. Efter det träffas vi några gånger och smsar och allt sådant där gulligt och bums så är man kär!



Vi har haft många fina och underbara stunder ihop, och det ska bli fler. Det har varit krångligt många gånger men det blir lättare. Jag är glad att du har varit på min sida nu. Jag är rädd att jag inte hade klarat det här annars, tack älskling.

Det var inte många som trodde att det här skulle hålla, många som sa annat. Pfft vad dom hade fel!
   Älskar Dig, bara Dig! ♥

Kommentarer
Postat av: munky - tre personer, en blogg

awww!

2011-01-10 @ 21:22:28
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: Carl Hjerpe

VA GULLIGT :D

2011-01-11 @ 06:29:50
Postat av: munky - tre personer en blogg

fint att rubriken till inlägget ligger ovanför headern issa (a) <33

2011-01-11 @ 16:22:03
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0