GRATTIS ÄLSKLING

Min Anton fyllde sjutton år i måndags och jag har inte hunnit logga in på datorn efter det. Men nu kommer det.



Du är nu sjutton år, jag är fortfarande äldre än dig. Det kommer jag alltid att vara. "Ålder har inga siffror", det har det här. Jag är tolv dagar äldre än dig, så är det bara!
   Jag tycker fortfarande att det är helt otroligt att vi hittade varandra, det är verkligen ödet. Som jag skrivit om tidigare.
Visst hade jag haft det bra utan dig, men det kan jag inte tänka mig, över huvud taget. Att känna dina armar hålla om mig, att känna dina fingrar vandra över min midja. Bara det är underbart. Jag känner mig trygg hos dig. Jag vet att du aldrig skulle såra mig, det sa du redan ett par veckor innan vi blev tillsammans (officiellt), det är någonting med dig som får mig att lita på dig. Du får mig att känna mig speciell.
Du är regält snygg, du är snäll, du har en humor inte många förstår och du har någonting som alltid får mig att le när vi träffas. Ett sms från dig får hela mig att bli glad. Du är inte långt ifrån perfekt älskling.

Nu är det inte långt till arton, då jävlar.
   Jag älskar dig Anton Norrström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0