BACK ON TRACK, AGAIN

   Jag tänkte att jag skulle försöka mig på att börja blogga, igen! Det har hänt en hel del sen senast, tänkte att jag skulle ta allt med tiden. Låta det flyta på.
   Senast jag lade ut ett inlägg var i somras, nu är det vinter. En förjävlig vinter helt enkelt, och det känns som om den precis börjat? Anyway, vintern ska bort, det är ett som är säkert!

   Jag vet inte hur mycket jag själv har förändrats sen senast. Både mycket och lite skulle jag tro. Jag har börjat gymnasiet, ni som följde bloggen innan eller över huvud taget känner mig så vet ni att jag valde Bygg - inriktining husbygge. Jag ska alltså bli snickare! Inget jag själv kan tänka mig att jag skulle bli för ett och ett halvt år sedan. Jag kommer ihåg att jag frågade mig själv hur man kunde vara snickare för nästan exakt två år sedan då de byggde nya hus utanför mig, sinnessjukt. Här sitter jag nu och har påbörjat min utbildning som snickare, trivs som en gud. Klassen är helt klart underbar! Kunde inte fått en bättre klass, skönaste klassen som jag har två och ett halvt år kvar med. Visst är dom förjälvliga i vissa lägen, men trots det det alldeles, alldeles underbara :)




   Sluttjatat om skolan, det är trots allt en dag kvar på lovet!


ps. bloggen fixas under tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0