LET IT BE

Ligger och myser med Elsa i hennes säng för stunden. Vi smälter all den tacos som nu ligger och har det gottigt i våra magar. Vi lyssnar nu på vår låt, "Let it be" av The Beatles. Underbart. Vi sjunger också med, Niclas undrade precis vilka det  var som sjöng så fantastiskt. Det var vi!
   Elsa skrek precis till av min beröring. Jag undrade vad problemet var, vi kom fram till att det måste varit mina kalla händer. Elsa sa då att det är gött att ha varma händer utan att vara svettig. Hon själv hade sådana händer, men när jag väl skulle känna efter, ska ni veta att dom var svettiga. Praktiskt taget droppade!

I morgon åker tösen till Vietnam. Jag fäller en tår för att snart säga hejdå. Hoppas på en liten fin present när hon kommer hem igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0