TOTALLY DISORDERED

Kom för en stund sedan hem från en träning jag kollade på i cirka en minut. Följde med syster till träningen så att hon skulle slippa sitta och vänta på att träningen skulle börja alldeles själv. Helt i onödan, det var massor med människor där. Var tvungen till att åka hem och skippa träningen eftersom jag ska upp klockan fyra, om inte tidigare, imorgon. Eller ska man säga i natt? Vi ska åka skidor med skolan imorgon. Ettan, tvåan och trean i bygg. Själv tjej och är inte alls pepp. Jag kan inte åka skidor och vissa andra anledningar, men det är bara te att se framåt och ha så kul det går!
   Trots att jag bara följde med till träningen i onödan var det skönt, jag behövde luft och jag behövde tänka. Jag behövde också lugna ner mig. Jag är irriterad eller förbannad som du säger det på Dig, jag är irriterad på Er och jag är förvirrad på Dig.
   Ser framför allt fram emot bussresan, älskar att åka buss! Är inte det det mysigaste som finns?! Ett antal timmar att bara njuta av.





Kommentarer
Postat av: Oveadina

Hello admin, nice site you have!

2012-07-02 @ 16:03:54
URL: http://oveadina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0