THE LESSON IS LEARNED, FOR NOW

Idag var det ännu en måndag med konfirmationen, idag med både grupp 1 och två. Idag handlade det om onska och trots alla kommentarer om min dåliga stavning blev det lyckat. De skulle även under den sista timmen planera en gudstjänst med drama, musik, en text och så skulle de göra ett bildspel. Det ser bara bra ut!
   Under en tid där gick alla iväg och jag och Sara satt kvar och hadfe inget att göra. Då bestämde vi oss för att hon skulle lära mig matte, det var ett bra tag sen jag lärde mig något nytt. Bygg ni vet! Andragradsekvationer med q-form eller något liknande. Men nu har jag faktisk efter många om och med formen och jag vet hur man räknar! Nu fattas det bara att förstå varför jag gjorde som jag gjorde? Det blir en annan dag i framtiden, jag har mycket tid kvar att lära mig på, ett halvår till ett ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0