NU - STOR SEN - GIGANTISK

Idag klockan halv två var BpHu 1 på Friskis och Svettis gym. Andra gången jag satte min fot i ett gym, första gången jag rörde en sån där träningsmaskin. Har endast lyft en stång tidigare. Tänke mig att jag klarade mig bra ändå, även utan styrketräning. Jag hade nog fel. Vi gick genom det schemat vi ska göra varje tisdag framöver och jag är enormt positivt inställd till det hela. Varför vi ska gymma är för att bygga upp kropparna, rätt, inför livet som snickare.
   Det gick oväntat mycket bättre än vad jag trodde! Jag klarade ganska mycket mer än jag räknat med och alltsammans känns bra, och träningsverk räknar jag med imorgon.
Nu är det bara löpträning och fotbollsträning kvar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0