LIKE A GAME FOR YOU

För nästan två timmar sedan blev jag och min syster hämtade av familjen Jonsson/Sjöberg för att kolla på innebandy i Stöpen. Trodde jag skulle få se min nallebjörn spela, men icke sa nicke. Lukas hade spelat igår istället. Stöpens B-lag spelade och istället för att kolla in Lukas så blev det Sjöholm, du är bra killen! Efter första halvleken kommer Ponny för att göra mig sällskap ett tag. Han övertalar på något vis mig och Jenni att ta samma buss som han till stan som gick tio i sex eftersom han skulle träffa Mostafa. Det blev inget långt besök i Stöpen, men trevligt var det. Det blev en promenad från Lillegården i kylan efter att vi hoppat av bussen, uppfriskande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0