5!

Efter att jag träffat Hanna skyndade jag mig hem för att fixa en liten överraskning till Anton som sak komma senare. Det var glass med blåbär, toppat med apelsin! Har tyvärr inget kort på det men fint blev det. Sen förstörde vi mitt fina verk genom att slänga ut allt på en tallrik och mosa i oss.

Vi firade nämligen 5 månader i fredags! Och det känns helt otroligt, det går snabbt. Det känns konstigt att jag inte haft dig tidigare, det skulle kännas konstigt att förlora dig och det känns konstigt att du är min, bara min. Men det vi har är underbart, och det blir bara bättre för var dag som kommer. Jag älskar dig, och det som bara den.


Kommentarer
Postat av: munky - tre personer en blogg

hahaha vilken härlig bild issa! XD hihi

2011-04-02 @ 23:23:58
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0