underbart väder

  Idag hade jag tänkt att utnyttja det vackra vädret som är ute! Terassen hela dagen och bara steeeeka. Jag ska bli brun;G Sedan tänkte jag passa på att göra so'n ute medan jag ändå bara ligger och solar. Konstigt nog längtar jag efter att börja med so'n.

   I helgen vill jag passa på att tacka dem jag har träffat och ett extra tack till Nero som gjorde helgen! Skultorp - helt ok. Och sedan sov Sara över och det var riktigt mysigt, igår stannade hon också några timmar efter vi hade vaknat och så hade vid det skönt i soffan framför tv'n. Senare igår blev det över till Hansen's för att bara kolla tv med familjen och katter(a)


grekland

   Men nu sitter jag redan här klädd i stekkläder och ska avrunda här. Men vi hörs senare och så lycka till till laget som spelar match idag, måste som sagt tyvärr arbeta med so'n så kan inte följa med.

Puss&kram och sola mycket idag!♥



Kommentarer
Postat av: sara

hihi jag vaknade typ halv nio ;o och började med So'n direkt :D så nu är det bara diskussionen kvar :D så jäfla nice och tror ja kommer bli klar till ikväll LÄNGTAR ;G ;G anna kommer vara poud (a) :D hihi <3

älskar dig isssssssssssa :D <3333

2010-05-02 @ 14:54:15
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0