The day of today!

   Först klassfotbollen med Elsa! Vet inte riktigt vad vi gjorde där men det var riktigt najs att vara där och kolla på fotbollen. Man blir bara så spelsugen ju! Träffade en hel del fölk idag med,inget undantag där nej. Sedan drog vi til donken för att äta något litet. Efter det drog Elsa hem och jag åkte tillbaka till klassfotbollen igen. Mötte syster och Elli. Dom följde Timmersdala. Gick riktigt bra och för 98orna vann de,Timmersdala alltså. Tyvärr förorade Timmersdalas 98or i finalen.. Anton,målvakten,skadades något regält på ett inte kul ställe. Hoppas det går bra! Krya!

   Efter finalerna åkte jag och syster hem för att vräka i oss körv och pastaskruvar för vi hade bråttom iväg. Idag klockan halv fem skulle vi nämligen sätta upp planscher mot droger och sådan skit. Jag och Elsa fick åka till Värsås och Igelstorp. Gick på mindre än en timma, vi hade tur. Syster, mor och Gottfridsson är fortfarande där ute och arbetar.



   Fint väder nu förresten! Imorgon ska det visst vara lite växlande väder men sedan är det bara sol! :D


kyss♥nu ska jag försöka hinna baka något till mami innan hon kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0