surprise, surprise

   Igår kväll klockan 22.00 fick jag en liten överraskning då Nero, calle och chrille stod utanför porten:) Hade då precis gått ut ur duschen efter matchen och satt och åt pizza i sovkläder... Haha så får jag ett sms där det står att dom är utanför och att jag ska komma ner. Helt osminkad, ofixad och med ett rum som ser ut som ett bombnedslag men jag går ned och öppnar porten. Usch. Sedan snackar vi lite allmänt och kollar film. Rätt så mycket mysigt:)
    Ska vara imorgon också(;


finast

   Nu sitter jag här med mojo efter staden och det regnar. Usch, men sötnosen lyser upp dagen♥

Puss♥



Kommentarer
Postat av: sara

jag älskar oss :D

2010-05-08 @ 18:10:56
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0