skönisdag

   Idag har dagen varit hur soft som helst! Välbehövd sovmorgon till nio efter en lång natt med so. Kunde inte sova inatt så satte mig med so'n;$ Jag kände mig jättestolt och kunde somna vid två. Sedan var edt so första lektionen och då var det endast två redovisningar av Isa och Linnea, jätteskönt att bara luta sig tillbaka och lyssna. Sen var det veckosamling en kvart och sedan lunch. Efter lunchen var det svenska en halvtimma och då gjorde vi inte mer än en liten övning och att vi fick reda på att vi skulle få vår åttonde nya lärare i svenska för nian, toppen!... Men grattis till Fleming som hade fått erbjudande som skådespelare med tio riktigt kända skådespelare i Sverige. STORT GRATTIS!:D Efter svenskan var det slöjd som inte är speciellt jobbig. Men får damp på läraren ibland. Såg idag ett tyg som jag hade letat efter till mina mjukisbyxor jag gör i slöjden. Hade nu valt ett annat tyg och har inte mycket kvar att göra. Frågade när hon hade fått in det och hon sade i våras.. Åååh!
   Anyway. Sedan åkte jag till Granngården för att köpa en potatissäck till min utklädnad för spexfotot på måndag. Jag ska vara slav och jag och Sara ska äga sönder! Hihi:) Sedan var det iväg till träningen. Och på torsdag ska jag spela match:D



   Jag var också så duktig att jag fixade iordning cykeln idag eftersom vi cyklade till träningen. Pumpade hjulen och gjorde rent den. Hihi duktig!


Puss♥nu ska jag göra so!



Kommentarer
Postat av: sara

ååå äntligen match då :D :D <333

2010-05-03 @ 22:00:52
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: maxxxxxxxxxxxxxxxxxx<3

HAHA en jävla potatissäck, sötis:D<3

2010-05-04 @ 20:53:09
Postat av: isabella*såklart :)

hihi, kanske??o.O

du är sweet maxxx:D<3

2010-05-04 @ 21:12:04
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0