LISEBERG,går inte beskriva med ord

   Gårdagen var underbart kul trots regnet. Går inte beskriva med ord hur kul det var! Ska inte ens försöka beskriva rättvist hur det var, för det går inte. Men lite snabbt och enkelt ska jag försöka.

   Vi kommer dit runt 16.15 och det regnade hela vägen dit, hoppas att det håller upp där nere. Sedan går vi av bussen och...det regnar.. Vi skyndar oss iväg till Liseberg och får våra häften med åkpasskupong, matkupong och inträdeskupong. Går till luckan vid ingången och låmnar ifrån oss inträdeskupongen och får komma in. Sedan skyndar vi oss för att hämta åkpasset. Det första jag, Sara, Hanna och My gör är att åka Lisebergsbanan. Det regnar som sagt och vi sitter i stort sett längst fram. Den startar och efter några minuter bromsar den in och vi får gå av. Sminket och håret är helt förstört..ser förjävliga ut (a) Sara och My åker en gång till medans jag och Hanna går in i en affär och kollar runt och värmer oss lite. Sedan åker vi väl något mer för att sedan gå in på en toalett och värma händer och fötter vid en sådan där blåssak för händer efter ett toalettbesök. Vi letar efter ett ställe att äta och nu har det väl gått cirka 1-1½ timma, efter många om och men blir det Burger King. Fan vad kul det var där! Precis där vi satt ramlade en tjej och låg där på golvet med benen upp i luften och bara låg där! Till sist kom en i personalen fram och bara "Oj,,hur gick det?". Dom blev typ assura på oss för att vi satt och asgarvade, jag menar, vem kan låta bli??? Sedan blev dom ännu surare när My frågade "vaför smakar drickan vatten?" han ba' "för att det kanske innahåller lite.." "lite??"... :D Sen åker vi några saker till, värmer oss på toaletten, går spegelhuset..och sen åker vi upp för att kolla bio, 3D, som jag aldrig sett tidigare! Sjukt kul, fast väldigt kort, bara 15 min. Men fan vad rädda vi blev! Sedan åker vi massa till, bland annat radiobilarna - HAHAHAHAHA! Det var en kille där som följde efter oss.. "Äta ute senare tillsammans" "Kan jag få era nr?" "Ett knull?".. O.m.g..
   *händer lite till*... Vi går också Gasten såklart! Blev så att jag, Sara, My, Hanna, Jenni, Elvira och Malin gick tillsammans. Den ordningen med mig SIST.. och Malin FÖRST gick vi. Fy fan säger jag, så jävla hemskt var det. Vi skrek hela vägen runt och sprang en hel del så kom ikapp ledet som gick före oss och en av spökena sa till oss att vara tystare. Hur ska det gå till?!
   Jävlar vad mycket det blev, inte meningen :$ Men en sista sak är jag TVUNGEN att säga. Lr jag lägger upp en bild på't ist...




MIN och HANNAS! Ett halvt kg var ;G fattieee

Fler bilder kommer senare! :D



TACK för dagen alla underbara!




Kommentarer
Postat av: mymymy

asso dagen va bara så himla underbart bäst!



tack för den bästa dagen :*<3

2010-05-13 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0