Flätat och klart!

   Att det kan vara så skönt när någon håller på med håret, nästan orgasm ;) Haha, ärligt det är asskönt! Min syster har precis flätat tre flätor i mitt hår, en riktigt skönhet må jag säga, mot sin vilja så ty syster!♥

   Jag har äntligen nu skickat in Idrotten, fan va gött :D Nu är det labb imorgon nationella biologi, engelskaprov på onsdag, so'prov på fredag och sedan spanskaredovisning kvar vad jag vet. Hoppas det blir det sista nu!(förutom biologin i nationella, provet)
   Fick också reda på vem vi ska ha i svanska, har bytt igen det blir vår åttonde lärare(y) Daniella, min också nuvarande spanskalärare. Är asglad för hon är grym! Men hon ger oss nästan en uppsats, självbiografi, men jag och Sara lyckades nästan övertala henne om att slippa det. Hoppas (a)


   Men nu ska jag vara duktig och faktiskt gå och lägga mig! Imorgon är det soft träning som idag och sedan efteråt är det grillning med laget, MYSIGT!

Gonattis♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0