Avatar

   Ikväll blev det Sara Nero, den bästa, hemma själva. Hyperdamp hela kvällen. Har inte varit sån här på..ah..fan aldrig. Underbart var det att få ut all skit. Jag sak inte försöka förklara ens, jag bara svamlar. Vi beställde i alla fall bland annat en pizza, kebab förfan, för 140 kronor. 140 kronor?! För en vanlig Kebabspecial 3 med pommes och hemkörning. Undrat hela kvällen om det kan stämma? Men jag vågade inte fråga när dom lämnade pizzan. Usch så pinsamt! Iaf så åt Sara endast en fjärdedel av pizzan och jag en fjärdedel och en åttondel, hur det nu går ihop. Här har jag betalat 140 kronor för en måltid och så äter vi inte ens upp skiten.. Blev lite flöt efter det med och läsk. Samtidigt som Avatar var på, Mami har köpt den! Asbra film! Började nästan gråta..men var inte tillräckigt inne i filmen med Sara här. Vi pratar för mycket, och så försökte jag hålla tjejen vid liv under filmen. En helt galen och helflum kväll, shit alltså. Så trötta så det är inte sant.





   Imorgon, innan matchen klockan tre, blir det till att kolla på Klassfotbollen som äger rum här i Skövde imorgon och på söndag. Jag ska bli brun imorgon(h)



Go'natt♥

Kommentarer
Postat av: sara

vadå vid liv? ;o jag var bara trött men jag levde ju samtidigt ändå ^^haha fan va kul det var och helöknäppt ;SS;S;S;S;S;S;S;S;SSsSSSssssSSssSSssSsS

XDXDXDXDXDXD

2010-05-29 @ 12:21:14
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0