Gymnasieval




    Nu är jag typ precis inne på gymnasievalsidan. Jag gillar det verkligen inte...jag vet inte vad jag ska välja, jag tror det blir Bygg?-inriktning husbygge. Men det verkar inte bli något val, allt krånglar bara på sidan.jag kan inte välja:I så nu blevd et inget denna dagen heller så får försöka i övermorgon.

   Vad ska alla välja? asså usch.

   sedan är det så att jag har fått en ny matta! gah!;d och rummet är städat och fint, happyface* och Våmbs 95or vann,nästan,DM - 2a, vilket var jättebra! Grattis!

  Och jag har gjort blommor på mina naglar idag. dom blev jättefina:D
inte världenssss bästa bild

+ att vi fick tröjorna idag:D:D:D:D dom är seriöst snyggast i skövde! ERKÄNN?

BÄSTA AV DEN BÄSTA

   Och imorgon ska man kolla på IFK Mariestad när de spelar- kommer bli jättekul! Sedan ska vi träffa målvakten där, något lite mycket därför vi kommer dit,,höhö,, och sedan förhoppningsvis träna lite med honom och några till någon träning:s



   Annars tycker jag att det i Haiti är hur hemskt som helst. Fyfan! extra kärlek från mig till alla de människor där nere♥hoppas innerligt att det blir bra snart.


Men för att lysa upp dagen lite kolla på denhär:




Gonatt.



Kommentarer
Postat av: sara

hah du har äntligen typ hittat deras filmer ;D haha <33

2010-01-27 @ 20:34:00
URL: http://fungki.blogg.se/
Postat av: Isabella*

S: haha aa....precis:D<3

2010-01-28 @ 19:28:19
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: namnet är johan igen;)

human mirror ;g

2010-02-19 @ 10:28:45
Postat av: Svarrrrr te johan - igen ^

ah-ah den är najs, vi borde prova't ;)

2010-02-19 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0