Bara att skaka.. det SKA dallra!



   Kom hem från dansen precis. Lärde oss 1½ dans den här gången.. Fattar inte riktigt hur vi lyckades. Jag chansar, men bara lite, på att den första ej är klar än. Första dansen ska vi bara vara SEXIGA och visa våra former, proffset själv. Den andra dansen ska vi ha kvar lite av den mycket stora sexigheten, men vi ska också lägga till att shaka. Det är inte lite heller.. Hela dansen vi lärt oss idag var att BARA shaka. Máma mía. *Men det är lugnt tjejer. Fettet ska dallra._____.* hihi. 


Den här är ett MÅSTE att se. Haha den är grym, jag älskar den. Diggar städar'n(h) och security man asso.blin-k.



   Jag borde gå och duscha nu. Visst är det skönt att duscha? Det är så skönt när det precis lagom ljumma vattnet rinner nedför kroppen. Genom håret, ned på bröstet och magen, vattnet riktigt följer kurvorna, för att sedan skölja nedför.Gonatt♥




Kommentarer
Postat av: karin

shaka på bara!!!:D

är dansen svår?..funderar fortfarande lite

förövrigt så hur blir det med dans på skolavslutningen?? kanske hänger på då:)

kram<3

2010-01-19 @ 20:17:45
Postat av: Isabella*

K: ja ganska, eller asso jag vet att du klarar de den är inte superrrrsuper svår;d höhöhö. Vi får se, för det är lita fail om det är i kyrkan men vi får se, hoppas iaf:) kul isf om du är med<3

2010-01-21 @ 19:04:17
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: sara

ofta du inte lägger in klippet så att det bara är att köra igång på din blogg eller va man ska kalla de ;D du bara kopierar htlm eller vad det heter ;D ha en bra dag xd

2010-01-22 @ 16:18:45
Postat av: Isabella*

ÖHH va?:D

2010-01-24 @ 16:36:01
URL: http://isabellastrm.blogg.se/
Postat av: sara

den var bara länkad förra gången jag var inne, så man kom till youtube, för det var bara en länk, som i isas inlägg ^^haha ! :P jag tycker tågstationen är bättre btw ^^

2010-01-24 @ 17:38:48
Postat av: Isabella*

Haha, jag vet jag ändrade(a):$



haha den med spegeln? det är grym!, den kommer med i andra inlägget faktiskt:D

2010-01-25 @ 21:01:14
URL: http://isabellastrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0