väder och vind.och så

   snart drar det iväg till dansen,men innan dess ska jag äta och blogga en kortis.Gjorde vår redovisning i fysiken som är så kul idag,gick rätt hyfsat får jag säga.fast johan såg något skeptisk ut så får la se.annars har dagen varit riktigt lugn och jag var riktigt trött,så lite flum inblandat i dagens aktiviteter.
    vädret idag var bättre än igår,fatta att jag hade tagit livet av något om den hade legat kvar vit och hemsk...det ska bli sommar,okej?:)


förövrigt är bilden riktigt snygg och så saknar jag simningen !

   efter skolan drog jag till staden en stund med linnea,cirkus femton minuter,trevligt trevligt.testade en bh men den såg rätt konstig ut på,annars riktigt söt ! får se vad det blir för köp.skulle träffat johan också,blev inte så.

   men nu måste jag dock äta så vi ses kanske något senare !

see'you♥



Kommentarer
Postat av: sara

jag ser för övrigt att ditt förråd eller vad man ska kalla det, ser väldigt nystädat ut :)

Sån så kom jag på en fråga, vart har du dina kläder? alltså du har väl ingen garderob i ditt rum :o

2010-04-06 @ 16:04:07
URL: http://munky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0