Ullared.Läger.jaoo



   Varit hemma några timmar nu och packingen är i stort sett klar,rätt gött må jag säga.Åt tomtegröt precis,visserligen vill jag ju ha sommar men lite gröt mmm..Om någon timme drar det iväg bort mot Ullared på träningslägret ! hihi,hoppas det blir kul.
   rätt skönt med två lektioner idag,höhöh. 
             "eh,eh,eh.vi måste på toa !"

   men nu har jag inget att göra i en timma,rätt jobbigt får jag säga.men ni får messa massa i helgen ao !:)


dagens låttext,back on track :

I'll be with you
I'll be there for you always
Always and always
Just look over your shoulder
Just look over your shoulder
Just look over your shoulder
I'll be there always


Pusshej,hörs om några dagar♥



Kommentarer
Postat av: karin

hahahah ja..visst va ja intelligent som kom på en så klok idé!!

2010-04-08 @ 20:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0