TRÄNING

   Träningen idag gick sådär var inte riktigt med, men den var bara en timma så rätt soft. Men igår kändes allt på topp,och när allt var riktigt på toppen så får jag en smäll av sara och börjar blöda näsblod. Fan vad jag är trött på skiten, fast den här gången hade jag en anledning till att göra't men känns fail..


bilden är random men sommaren är nära!

   Sedan tog jag Absolut Torr i morse och fy fan vad det har svidit och gjort ont idag, jag har inte kunnat gör någonting och sedan på gympan kändes det ju på topp (y).. Absolut Torr är något jag verkligen rekommenderar även om du inte svettas mycket lr extremt som det står på förpackningen. Jag använder det och jag svettas inte mycket men det är så skönt att slippa tänka på det, slippa svettas över huvud taget - speciellt nu när sommaren med värme kommer. Enda nackdelen är som jag sa tidigare att det kan svida något regält,speciellt de första gångerna. Det är inte bra för dem med känslig hud(jag har känslig hud och jag överlever men jag måste ändå förvarna). Det är heller inte hundra procent säkert att det hjälper, men nästan! Den räcker också riktigt länge.


   Nej nu ska jag sluta prata om svett och sådant(a) Är förvirrad och sur på vädret nu också. Ärligt, när det snöade för några dagar sedan.. Det ska ju vara sommar. Regn är heller inget jag själv uppskattar men det var riktigt härligt på träningen igår, det finns inget härligare än att träna i regn! Vi har börjar spela på riktigt gräs nu också(h)

   Nu måste jag stänga ner så hörs vi imorgon!


puuusss♥


Dagens låttext:
Så mycket man kan göra,
borde och vill.
men mitt i allt så
ska man räcka till




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0