TILLBAKA jao!

Hej jag är tillbaka:D

BILDERNA ÄR FRÅN SARA



Örebro måste jag säga var askul! Så kul har vi haft. Vi kom ju dit på fredagen och under den kvällen var det i stort sett bara att göra sig hemmastadd direkt och sedan var det ut på stan för att tömma en livsmedelsaffär på godis och dricka men det var så dyrt så blev bara en Cola. Sedan kom vi tillbaka efter någon timma med socialt umgänge i örebro stad,TJO.HEJ.TJATJA.HA EN TREVLIG KVÄLL,underbart för att äta lite baugetter och pålägg. Sedan gick vi ut igen och socialade oss något till och den kvällen var vi från Bolibompa och letade efter en skatt. Asså ärligt så går det inte förklara hur kul det var men askul.
Vi somnade hyfsat tidigt vid tre men eftersom vi gick upp rätt tidigt var jag trött. Vi åkte till Gustavsvikbadet tidigt på morgonen/förmiddagen. Det var kul,hade förväntat mig lite mer men vi fick nya kompisar:D höhö,det är faktiskt kul med rutschkanor i vatten oavsett ålder. Vi hade faktiskt kul! Men usch vad min bikini inte var kul,jag hann aldrig köpa en ny så fick ta min gamla och den var inte kul jao. Sedan efter det gick vi tillbaka till rummen fixas och så..
--> Vi gick till biosalong Filmstaden och skulle egentligen kollat på Alice i Underlandet men den gick inte då så fick gå på Remember Me. Jag ångrar inte en sekund att det blev den. Det är en av de bästa filmer jag har sett ! Asså fy fan i helvete vad den var fin! Jag storlipade i slutet av filmen,jag får tårar i ögonen bara jag skriver om det nu. Känslan då, hela filmen var underbar. Du måste bara se den, det är nästan ett måste.

Efter filmen åt vi på restaurang och jag tog en kycklingsallad.

Efter det var det till att gå till sina rum och senare var det ut och röja. Träffade bland andra Erik/Fredrik och Tomas/Alexander. Haha askul jue. Sedan drog vi hem och tjötade innan vi somnade.

Morgonen därpå försov vi oss och fick liten utskällning och sedan var det bara att packa och dra sig mot Bodaborg. Vill dit igen, ålder spelar ärligt ingen roll, det är lika kul oavsett. Vårat lag vann då, rätt bäst är vi annars fast synd att jag inte hamnade med Sara lr My.. Men kul ändå må jag säga.


sötnosar - love ya girls !


Nu är jag hemma och har packat upp för att bra tag sen jag började skriva det här inlägget. Jag är lite sur också för Karin skickade massa Melissa Horn-låtar till mig och jag kan inte lyssna på dom på mobilen och eftersom det fortfarande inte finns något ljud på datorn så är det inte kul.. Så om det finns någon där ute som har låtar med henne - säg till tack!


Nu ska jag snart nanna iaf. Imorgon är det skola och jag är astrött och jag har prov och massa läxor som jag inte kunnit i helgen. Läxorna ska fixas imorgon.

Puss♥och dröm sött



Kommentarer
Postat av: sara

okej...

jag kan stämma dig om jag vill :D

för du måste skriva var bilderna kommer ifrån när dom inte är dina, så de är bäst att du ändrar sen ;) (ärligt vill ja att du skulle skriva det, men jag är inte arg, försöker bara låta som det) ;) haha xd

2010-04-19 @ 15:10:44
URL: http://munky.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hehehe jag har hennes skiva! Och ja, Remember me var gryyyyymt braa, grät också hehe:D

2010-04-20 @ 16:40:36
URL: http://josephinerydlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0